wtorek, 6 września 2011

Powitanie!!!

Witam Was serdecznie na moim nowym blogu, który stworzyłam z myślą o sobie jak i o Was :))) 20 października minie rok od założenia mojego pierwszego bloga uśpionych marzeń, w tym czasie poznałam wiele ciekawych i inspirujących blogów, zapragnęłam robić rzeczy, których do tej pory nie robiłam, i dzięki temu zaczęłam poszukiwać w internecie nowych wzorów, i pomysłów. Natrafiłam na wiele interesujący tutków, niektóre z nich wykorzystałam, niektóre wykorzystam, ale ogólnie rzecz biorąc nie mam ich gdzie przechowywać i zapisywać. Należę do osób które lubią mieć wszystko poukładane i ładnie zebrane w jednym miejscu :)) dlatego chciałabym te wszystkie moje znaleziska przechować na tym blogu, a zarazem udostępnić je Wam może akurat znajdziecie tu coś co by Was zainteresowało i zainspirowało. Serdecznie zapraszam Was w moje skromne progi :)))     

       

7 komentarzy:

  1. Jak wspaniale! Z niecierpliwością czekam na pierwsze tutki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl:)Chetnie bede tu zagladac:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny. Na pewno każda z nas coś u Ciebie znajdzie :) Obserwuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, będę sobie zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń